Handelsbetingelser

Generelle vilkår, afbestilling og aflysningsbetingelser for Nordsøen Fri Fagskoles kurser og events købt online.

Betaling

Alle priser oplyst i NORDSØEN FRI FAGSKOLE’s online betalingsystemet er ligesom alle andre steder på hjemmesiden oplyst i danske kroner inklusive moms og alle afgifter med mindre andet er oplyst og klart fremgår i den pågældende situation.

Betaling foregår ved at benytte et af de godkendte betalingskort/ kreditkort i online betaling. Der er ikke pålagt et gebyr på handel, der foregår gennem online booking.

Informationer om handel på internettet

Du kan trygt handle på internettet gennem vores online betalingssystem. Du er som forbruger som udgangspunkt sikret i forhold til eventuel misbrug af dit kreditkort på nettet, derfor er der ikke nogen selvrisiko ved misbrug af dit betalingskort via internettet. Du kan læse mere om, hvordan du som forbruger skal forholde dig til betalinger på nettet på følgende hjemmesider: www.betaling.dk, www.fdih.dk.

Forsendelse og levering

Du vil ved booking og betaling af et værelse eller en lejlighed, få tilsendt en ordrebekræftelse.

Levering af det bestilte produkt sker ved ankomst hos NORDSØEN FRI FAGSKOLE på ankomstdagen (og afsluttes ved afrejse på afrejsedagen). Begge disse tidspunkter oplyses i den ovennævnte kontrakt.

Afbestillingsregler

Værelser kan afbestilles 3 dage inden ankomst.

Ved senere afbestilling refunderes der 1000 kr mindre end produktets pris. 

Ved udeblivelse (no show) betaler gæsten det fulde beløb.

Alle afbestillinger skal ske skriftligt pr. e-mail eller på telefon. 

Registrering af oplysninger

NORDSØEN FRI FAGSKOLE registrerer dit navn, din adresse, din e-mail samt andre oplysninger afgivet i forbindelse med købet i sit kundekartotek. Oplysningerne videregives ikke, men NORDSØEN FRI FAGSKOLE beholder registreringen i fem år.

NORDSØEN FRI FAGSKOLE anvender serverside cookies og en sikker forbindelse til at skabe sikkerheden om de oplysninger, som du afgiver på siden.

Ved betaling med kreditkort sker registreringen via en sikker server, hvor oplysningerne krypteres før de sendes over internettet.

Reklamationsbehandling

Hvis du af en eller anden grund ikke modtager din kontrakt, som bekræfter dit køb, og du ikke har modtaget en fejlmeddelelse fra systemet, så kan du skrive til nedenstående adresse eller telefonnummer.

Klager over bookingforløbet, selve bookingen eller produktet (opholdet) skal ske indenfor rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af din kontrakt. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. Ét år efter modtagelsen af varen (opholdet) ophører retten til at klage i henhold til Købelovens §83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.

Når NORDSØEN FRI FAGSKOLE modtager din klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. NORDSØEN FRI FAGSKOLE vil tage stilling til om den modtagne vare skal refunderes, ombyttes eller om der skal gives prisnedslag.